Pitanje br. 70016
Pitanje:
Diplomski rad na temu Uloga manifestacija u očuvanju socio-kulturne održivosti destinacija.
Odgovor:
Knjige:
- Van Der Wagen, L. Event management : upravljanje događajima : za turistička, kulturna, poslovna i sportska događanja. Zagreb : Mate, 2008.
- Festival and special event management. Milton : J. Wiley & Sons Australia, 2002.
- Sport, recreation and tourism event management : theoretical and practical dimensions. Amsterdam [etc.] : Elsevier, 2008.
- Allen, J. The business of event planning : behind-the-scenes secrets of successful special events. Etobicoke : J. Wiley & Sons, cop. 2002.
- Hoyle, L. H. Event marketing : how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. New York : J. Wiley & Sons, cop. 2002.
- Potkonjak, S. ; Kalafatić, H. ; Petrović Leš, T. Festivali i kulturni turizam - tradicija u suvremenosti. // Festivali čipke i kulturni turizam / Tihana Petrović Leš (ur.). - Lepoglava : Turistička zajednica grada Lepoglave, Grad Lepoglava , 2006. str. 21-50
- Pančić Kombol, T. Selektivni turizam : uvod u menadžment prirodnih i kulturnih resursa. Matulji : TMCP Sagena, 2000.
- Jadrešić, V. Janusovo lice turizma : od masovnog do selektivno-održivog turizma . Zagreb : Plejada ; Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje "Baltazar Adam Krčelić", 2010
- Turizam u sociokulturološkoj perspektivi : čitanka s izborom tekstova / [urednik] Božena Horvat. Zagreb : Mikrorad : Ekonomski fakultet, 1999
- Kulturni turizam na splitski način : sociološko istraživanje / Anči Leburić, Maja Dadić, Ana Stipčić. Split : Redak, 2010.
- Language, culture & tourism : reflections on Europeanization and identity in post-socialist countries / edited by Anita Sujoldžić. Zagreb : Institute for Anthropological Research : Croatian Anthropological Society, 2013.
- Kultura, turizam, interkulturalizam / Daniela Angelina Jelinčić, Deana Gulišija, Janko Bekić. Zagreb : Institut za međunarodne odnose : Meandarmedia, 2010.
- Hazdovac Bajić, N. Turizam kao globalni fenomen i lokalne kulturne prakse : primjer Dubrovačkih ljetnih igara // Dubrovnik (Matica hrvatska). N.s. 23 (2012), 2 ; str. 238-252
- Pettersson, R. Autohtone kulturne manifestacije : razvoj Laponskoga zimskog festivala u sjevernoj Švedskoj. // Turizam. - 51 (2003), 3 ; str. 287-299
- Strategija manifestacijskog turizma otočnih zemalja na primjeru kraljevstva Tonge / Rob Harris, Monique Huyskens. // Turizam. - 49 (2001), 4 ; str. 405-414
- Rudan, E. Sustainable development of the destination cultural tourism // Management in the function of increasing the tourism consumption. (2012) ; str. 239-248
- Anil, N.K. Zadovoljstvo i lojalnost posjetitelja festivala : primjer maloga, lokalnoga općinskog festivala. // Turizam. 60 (2012), 3 ; str. 279-295
- Utjecaj festivala na promociju grada : komparativna studija turskih i švedskih festivala / Solmaz Filiz Karabaǧ, Mehmet Cihan Yavuz, Christian Berggren. // Turizam. 59 (2011), 4 ; str. 471-489
- Kočevar, S. Festivali kao način turističkog vrednovanja kulturne baštine : primjer sajma vlastelinstva na Dubovcu u Karlovcu. // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu. 1 (2011), 1 ; str. 171-181
- Zozoli, L. Kazališni festivali, kultura ili turizam. // Sušačka revija. - 12 (2004), 46/47 ; str. 55-62
- Cerović, Z. Management of summer tourism events. // Management in the function of increasing the tourism consumption. - (2006) ; str. 67-78
- Cerović-Milohnić, I. Specifities of cultural events management in tourism : (case study: Istrian region). // Management in the function of increasing the tourism consumption. (2010) ; str. 163-171
- Cetinski, V. Model upravljanja kvalitetom turističke destinacije : (case study Pula). // Tourism and hospitality management. 10 (2004), 3/4 ; str. 1-30.
- Zaninović, V. Segmentacija i poticanje selektivnih oblika hvarskog turizma : spoj izvornoga i modernoga. // Tourism and hospitality management. - 9 (2003), 2 ; str. 271-288
- Skoko, B. Kreiranje događaja. // Poslovni magazin. 3(2005), 4, str. 50-51.
- Šimunović, K. Kreativni proces u službi event marketinga. // Marketing u praksi : časopis za tržišne komunikacije. (2004), 15 ; str. 44-47.
- Jadrešić, V. Selektivni turizam pouzdano sredstvo za revitalizaciju prostorno-ekološke i kulturne baštine Hrvatske // Turizam. - 39 (1991), 2 ; str. 35-38
- Relationship between cultural/artistic events visitation and other activity based tourism segments. / Ana Težak ; Darko Saftić ; Zdravko Šergo // Ekonomska misao i praksa, (2011) 1, str. 121-135. URL:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=103921
- Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval / Daniela Gračan ; Andreja Rudančić-Lugarić // Ekonomski vjesnik. (2013) 1, str. 271-281 URL:http://hrcak.srce.hr/108216
- Cohen, E. Mitovi u turizmu. // Acta turistica, 25 (2013) 1, str. 7-20 URL:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=169368
- Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod / Đurđa Somođi, Adisa Gergić. // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu. 3 (2012), 1 ; str. 91-96 URL:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=124190
- Baština i tradicija u oblikovanju turističke ponude na ruralnom prostoru Hrvatske / Damir Demonja, Robert Baćac. // Podravina (Samobor). 11 (2012), 21 ; str. 205-218 URL:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=128132
- Stavovi nerezidenata prema nasljeđu : istraživanje tipologije turista prema potrošnji kulture / Elina De Simone. // Acta turistica (Zagreb). 24 (2012), 2 ; str. 177-208 URL:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=169362
- Turizam vs. identitet : globalizacija i tradicija / Daniela Angelina Jelinčić // Etnološka istraživanja. - 11 (2006) ; str. 161-207 URL:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=58284
- Noć muzeja kao primjer vrednovanja kulturne baštine? / Sanda Kočevar ; Antonija Škrtić // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu. 2 (2012) 1, str. 93-103 URL:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=130207
Ključne riječi:
kulturni turizam ; manifestacijski turizam